motto

„Pentru a fi în adevăr om, trebuie să te gândeşti la două lucruri că atâţia oameni au fost ca să fii tu şi că tu şi că însuţi eşti ca să fie după tine atâţia oameni.”


Nicolae Iorga

sâmbătă, 22 mai 2010

reporter in actiune bazele unui parteneriat scoala-autoritati

IV. Reporter în acţiune
Interviul cu domnul Vasile Popescu, primarul comunei Arcani
Rep- Domnule primar, ştim că sunteţi fiu al comunei Arcani, că aţi copilărit în satul Sănpteşti, că tot aici aţi urmat cursurile şcolii primare şi că vă place foarte mult această zonă. Oare aceste lucruri v-au determinat să candidaţi pentru funcţia de primar?
Dl. V.P- Sigur că da. Comuna Arcani reprezintă pentru mine nu numai leagănul copilăriei, ci şi locul în care mi-am început formarea mea ca om. Am considerat că pot face multe lucruri bune pentru cetăţenii comunei. În momentul de faţă mă străduiesc să-mi respect promisiunile făcute.
Rep- Ce-aţi făcut ănainte de a fi viceprimar al comunei Arcani?
Dl. V.P- În anul 1981, am absolvit cursurile Institutului Politehnic Timişoara, Facultatea de Construcţii şi am fost repartizat la I.J.G.C.L Gorj unde am îndeplinit funcţia de şef sector, şef secţie. În anul 1990 această întreprindere s-a divizat şi am fost numit director la R.A.G.C.L Rovinari până în anul 1997, după care am revenit la Tg-Jiu, la SC AQUATERM SA până în anul 2004 când am fost ales viceprimar la primăria Arcani.
Rep- Care credeţi că sunt calităţile care au cântărit în alegerea dvs. Ca primar?
Dl. V.P- Eu cred că mă caracterizează cinstea, corectitudinea, modestia, ambiţia, încrederea în oameni şi dorinţa de a rezolva problemele cetăţenilor.
Rep- Ne bucurăm că la Şcoala Primară Câmpofeni aţi adus mobilier nou, corpuri de iluminat, perdele, arbuşti ornamentali. Acum şcoala şi-a schimbat înfăţişarea. Aveţi şi alte proiecte pentru şcoala noastră?
Dl. V.P- În urma discuţiilor cu şcolarii am aflat o parte din dorinţele lor. Chiar dacă în prezent traversăm o perioadă mai grea din punct de vedere financiar, trebuie să vă spun că în vacanţa de vară vom amenaja curtea şcolii cu spaţii verzi, cu locuri de joacă şi spaţii de relaxare. Vă promit că la toamnă veţi găsi lucruri utile şi frumoase în curtea şcolii. În atenţia noastră stă şi reabilitarea amfiteatrului şcolii. Cu paşi mai kici, dar siguri, vom reda acestei săli adevărata sa funcţionalitate şi valoare.
Rep- Vă mulţumesc şi vă invităm la următoarea activitate organizată la şcoala noastră.
Dl. V.P- Vin cu cea mai mare plăcere!
Reporter elev Mircea Bălan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu